Tuesday, March 19, 2013

Selamat Datang

Pom...Pom..Pom..... Hahaha berjaya gua delete semua posts posts lama. Dengan yang baru sekali gua delete. Ahhh persetankan itu semua. Sejak sejak kakak gua nak bertunang ni , gua rasa macam nak menulis balik je. K . Takde kena mengena . sebenarnya gua takde idea pepagi ni. yelah perut tengah lapar kan. kita kena makan dulu baru lah bertenaga dan powerrrrr.

Okaylah kakak gua pun dah nak tunang hujung bulan ni so aku dah boleh slow slow keluar dari bilik ni. Yelah kang dah kawin takkan lah nak suruh diaorg tidur luar pulak kan. Tak selesa lah ye dak ? Hahaha. Okaylah blog ni akan diisi dengan bolasepak , diri sendiri dan urmmm entah lah.


Xoxo D publish. Kakaka macam nak kena terajang